Przyszło pismo z Kuratorium

Prawda i sprawiedliwość zwyciężyła! Otrzymałam pismo z Kuratorium Oświaty w Gdańsku, które jednoznacznie stwierdza, iż moje dziecko miało prawo chodzić do poprzedniego przedszkola, poza tym zostało z niego usunięte niezgodnie z art.39 ust.2 ustawy z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty i z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 27 stycznia 2012 zmieniającej ustawę o zmianie ustawy o systemie oświaty  i de facto jest nadal wychowankiem tego przedszkola.
Jasno wynika stąd wniosek, że przedszkole dało ciała. W dodatku nikt mnie nie przeprosił do teraz za zaistniałą sytuację za upokorzenie i niepewność. Słowo przepraszam uwięzło i jest za trudne. Teraz nastała cisza. Jakby w ogóle sprawy nie było.
Wiem jedno, miałam rację, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w żadnej placówce.

Może zmieni się podejście kadry do rodziców i do uczniów po tej sprawie. Liczę na to. Taki zresztą był cel napisania skargi. Szacunek do rodzica i odrobina wczucia się w sytuację, ludzkie podejście i szczypta empatii-zabrakło tych kilku składników. Pozostał niesmak. Nie takie rzeczy już przeżywałam, pewnie jeszcze niejedną przykrą sytuację przyjdzie mi znieść, więc "co mnie nie zabije, to mnie wzmocni"!
*****
Dnia  22 marca 2014 pojednałam się z Paniami Dyrektorkami Placówki, Panie same podeszły i mnie przeprosiły, to był jeden z piękniejszych dni w moim życiu. :)




Posted in |

1 komentarze:

  1. JednaZWielu Says:

    Witam. Mam zaszczyt wręczyć Ci nominację”Liebster Blog Awards”, za trud włożony w prowadzenie bloga.
    Musisz odp na 11 pytań. Więcej informacje jak i pytania znajdziesz
    Tu: http://fasolki.uchwycone-chwile.pl/2013/11/page/2/

    Pozdrawiam i zapraszam do czytania
    JednaZwielu