jazda na rowerze?-pryszcz



Dwa dni temu Oliwier nauczył się jeździć na rowerze. Oczywiście na dwóch kółkach! Trwało to trochę, bo podchody do nauki bez dodatkowych kółek robiliśmy już od początku lata. Ciągle nie mógł zakumać, jak złapać równowagę. W końcu nadszedł ten pamiętny dzień sierpniowy, kiedy poszliśmy na plac zabaw. Wzięliśmy oczywiście rower, który Oliwier namiętnie ze sobą zabierał wszędzie (w prowadzeniu za kierownicę był mistrzem). Wpadłam na pomysł, żeby spróbował jechać po miękkiej sztucznej trawie na placu. no i to był strzał w 10!

Kilka nieudanych prób zaowocowało pięknym kilkumetrowym przejazdem. Wtedy nastąpiła prawdziwa euforia. Zaczął jak szalony próbować i dziś mogę powiedzieć, że już potrafi. Nawet sam rozpoczyna jazdę bez przytrzymywania.

Mistrzem, na którego patrzy Oliwier jest Jasiu, który skutecznie wspierał wszelkie poczynania młodszego brata. Teraz już razem śmigają po naszym pięknym rynku.

Wszystkich, którzy zaglądają na bloga i widzą tylko pustki i brak nowych postów przepraszam. Nie mam czasu, żeby pisać. Ciągle coś się dzieje, ciągle gdzieś muszę być, coś zrobić, gdzieś iść, kogoś odwiedzić... Mam tyle fajnych sytuacji do opisania i nie mam kiedy tego zrobić. Buziaki dla Wszystkich od Jasia i Olisia :)
Ps.
20 sierpnia jedziemy do Poraja na turnus dla dzieci z zaburzeniami zachowania i FAS-mam nadzieję, że któryś z blogowiczów nas odwiedzających też jedzie i się spotkamy w realu ;) 

Fotki z Poraja!









Posted in |

3 komentarze:

  1. Anonimowy Says:

    Witaj, dzięki twojej pomocy mogłam zrealizować swoje marzenie o napisaniu pracy magisterskiej o tematyce FAS. Obecnie zabieram sie za pisanie pracy podyplomowej, na temat : Marzenia i pragnieniaa dzieci z FAS. Jeszcze nie mam gotowego kwestionariusza ankiety, ale gdy bede juz gotowa moge liczyc na wywiad z Oliwierem za posrednictwem ciebie i internetu ;) moj meil magda_warlikowska@wp.pl, niestety ale stracilam twojego meila dlatego pisze w ten sposob. Prosze o kontakt :) Magda

  2. KB Medica Says:

    Witam Panią
    jestem lekarzem i przygotowuję akcje edukacyjną na picia temat alkoholu w ciąży. Czy mogłabym z Panią porozmawiać i zaprosić do ewentualnej współpracy?

    Katarzyna Bukol-Krawczyk

  3. Majabsk Says:

    Witam!

    Jestem architektem i również będę pisać pracę magisterską, której tematem będzie stworzenie kompleksowego ośrodka leczenia i terapii dla dzieci z FAS.
    Może również mogłabym pomóc?

    Pozdrawiam
    Maja