Robimy rysunek na konkurs! Bohater bajki XXI w.


Jest obszar, w którym Oliwier jest dobry. Narysował obrazek na konkurs. Pani wytypowała go, gdyż młody uwielbia rysować. Głowę pomogła mu naszkicować Julia. Resztę narysował sam.

Skupiając się na tym, co w dziecku jest dobre, wydobywamy z niego to, co wcześniej było tłumione i zagłuszane przez zaszufladkowanie i dawanie dziecku negatywnych wzmocnień. Oliwier odzyskuje wiarę w siebie i w swoje możliwości.
Po raz kolejny jestem zaskoczona odkryciem, jak mogłam nie dostrzegać tylu negatywnych sygnałów. Musiałam być bardzo zaślepiona.
Odkryłam to bardzo późno.
Teraz zaczynamy nowy rozdział i zamykamy kolejną przestrzeń, kolejne doświadczenie, które hartuje i uczy, by nie pokładać nadziei w człowieku. Oliwier dostał kolejną szansę od życia i mam zamiar ją wykorzystać.
Każdy w swoim sumieniu zda kiedyś relację z dobra, które uczynił, ze zła, które wyrządził i z dobra, które mógł uczynić ale wolał skłamać dla swojej korzyści pod przykrywką dobra.


Ten rysunek wykonała moja Julia ołówkiem. Wydaje mi się ciekawy. Moja córcia jest obdarzona wieloma talentami. Nie zakopuje ich.
Można na niego patrzeć w pionie, ale i w poziomie, skręcając go ku prawej stronie.

Posted in |

0 komentarze: